|
||
Pārskata periodā no 01.07.2013 līdz 30.09.2013. veiktas šādas galvenās aktivitātes: 1.aktivitāte "Pētniecības rezultātu izplatīšana, popularizēšana un sadarbības kontaktu veicināšana": Pārskata periodā LU PMI pētniecības rezultātu popularizēšanai 2013. gada 27.septembrī tika noorganizēta atvērto durvju diena, kurā tika aicināti gan skolēni, gan studenti. Pasākuma popularizēšanai tika veikti publicitātes un reklāmas pasākumi, lai piesaistītu plašāku dalībnieku loku. Par pasākumu tika izplatītas vairākas preses relīzes un tika noorganizēta intervija ar laboratorijas vadītāju J.Jansonu par sasniegumiem zinātnē. Atvērto durvju dienu noritēja sekmīgi par ko liecināja dalībnieku ieinteresētība un plašais jautājumi. 2.aktivitāte"Starptautiskās sadarbības projektu iesniegumu sagatavošana": Zinātniskais un tehniskais personāls pārskata periodā veica padziļinātāku projekta konkursa FP7 M-ERA.NET starptautisko lietišķo un fundamentālo pētījumu dokumentu izvērtēšanu. Papildus veikta projekta iesniegumu sagatavošana un dokumentu sagatavju analīze. Lai nodrošinātu projekta iesniegumu sagatavošanas kvalitātes celšanu, zinātniskais personāls veica "Europa Media" materiālu analīzi un caurskatīšanu. Tā pat personāls veica padziļinātāku informācijas izvērtēšanu saistībā ar ES struktūrfondu programmas "Horizon 2020". Tā pat zinātniskais personāls devās komandējumā uz Šveici un Vāciju veicināt sadarbību un pilnveidot -paplašināt savu sadarbības loku priekš starptautisku projektu sagatavošanas. 28.10.2013 Nākamo piektdien, 27. septembrī, Latvijas Universitātes aģentūra "Latvijas Universitātes Polimēru mehānikas institūts" (institūts) rīkos - atvērto durvju dienas, aicinot inženierzinātņu nozarēs studējošos studentus un vecāko klašu skolēnus, kuri mācās dabaszinātņu novirziena klasēs, tuvāk iepazīties ar institūtā veikto pētījumu rezultātiem un to izstrādes procesu. Pārskata periodā no 01.04.2013 līdz 30.06.2013. veiktas šādas galvenās aktivitātes: "Pētniecības rezultātu izplatīšana, popularizēšana un sadarbības kontaktu veicināšana": |